Ändra klasser

ZanMiguel

Trådstartare
Nu är det så här.. Jag har anmält mej till en tävling, en L:B och L:C men nu i startlistor och ryttarmeddelande står det att det är L:C och L:C...
Arangören har fyra tvälingar.. Ld Ld L:C L:B skulle det varit men nu har dom ändrat till Ld Ld L:C L:C.. får man göra så??
eftersom i proppen så står det att den sista klassen är en L:B???
Fundersam...

Sv: Ändra klasser

Det borde man väl inte få? Jag menar, har du anmält dig till en LB så borde du ju få rida. Annars är det ju ingen idé att skicka ut en propp om man ändå inte ska följa den.

nää..exakt.. så tycker jag med..
Men står det ingen stns hur vida man får göra så.. sen så är det hästar med som inte hoppar L:b i vanliga fall med.. så ja vet inte..hoppas dom ändrar...

kan dom inte ha skrivit fel på ryttarmeddelandet? har hänt mig flera gånger! ring och hör med dem i morgon!

ja vet inte ja..men skrivit fel i både startlistan och ryttarmedelande.. när ja ringde(i fredags) så sa hon att hon inte hade en aning om vad det var för klasser eftersom hon inte hade papper..så ja får väl pröva igen..:crazy: :crazy:

Vet inte om man egentligen FÅR göra så, men jag har varit med om att de ändrat klasser på olika sätt en del gånger... men i så fall har det typ varit att de tagit bort en klass eller lagt till nån eller ändrat bedömning och så där... det sistnämnda är ganska vanligt.

Men att ändra en LB mot en LC? När de redan har en LC innan? Det hörs jättekonstigt...!

Du får väl försöka igen med att ringa nån som vet... och får du inte tag på någon så får du iaf reda på det på tävlingsdagen :crazy: ...

Men jag tror att de skrivit fel i ryttarmed. - för OM de hade ändrat, så borde de skrivit OBS elr nåt framför den klassen så alla fattade... ;)

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 080
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 797
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 176
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar