ändra inställning -musen flyttar sig vid varningsrutor

S

ScissorHands

Jag har en jätte fånig inställning på den dator jag börjat använda nu, när rutor som kommer ifrån datorn kommer upp, så som om jag vill skriva över en annan fil med samma namn, så flyttar sig musen till rutan och det svarsalternativ som den tycker jag borde använda.
Jag vill INTE att det skall göra dåhär, jag blir ju tokig av att musen helt plötsligt ploppar iväg.
Någon som vet hur man ändrar så att det inte gör det?
 
Start->Inställningar->Kontrollpanel->Mus

Där finns det antagligen något i stil med "Flytta muspekaren automatiskt till standardknapp i dialogruta"
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Någon datorkunnig här som kan något knep för att lösa följande: Min dator som använts under dagen påstår nu helt plötsligt att...
Svar
5
· Visningar
578
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Jag håller på att bli totalt tokig här. Jag har en dator och en router. De har fungerat bra ihop och jag har helt automatiskt kunnat...
Svar
8
· Visningar
2 642
Senast: aiquen
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 426
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp