Så kan det också vara.Eller som bara inte vill ha honom där.
Har han varit något på spåret som inte skall granskas kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kan det också vara.Eller som bara inte vill ha honom där.
Har han varit något på spåret som inte skall granskas kanske?
Så är det bättre att tro på rykten istället för att ta reda på fakta? Det låter lite så i det du skriver.Precis allt det här har man hört förr hur många gånger som helst när det kommer ut att någon spårat ut och också när det handlat om mycket allvarligare brott än det här
Familj och vänner försvarar och vägrar tro på det och är chockade över anklagelserna för inte skulle väl han nånsin göra såå
Nej det jag skriver är att Dominikas ord är en jättevanlig reaktion från familj och vännerSå är det bättre att tro på rykten istället för att ta reda på fakta? Det låter lite så i det du skriver.
Så lät det inte i alla fall.Nej det jag skriver är att Dominikas ord är en jättevanlig reaktion från familj och vänner
Nej det jag skriver är att Dominikas ord är en jättevanlig reaktion från familj och vänner
Det finns fanatiker i ALLA läger... Precis som du, tänkte jag med, förr... "Jag har minnsan lyckats förhandla mig till bra löner, jag känner mig respekterade av män i min närhet " osv osv... Men när man väl har fått upp ögonen för den generella kvinnosynen så blir strukturerna väldigt tydliga, tyvärr... Mitt liv var betydligt lättsammare innan...Jag har svårt att se den uppenbara kopplingen ja, vill man så kan man man uppenbarligen få det till att allt inkl lokala fotbollslaget dåliga resultat kan härledas till det.
Kvinnosyn eller människosyn? Människor är ofta ganska egoistiska och idiotiska.Det finns fanatiker i ALLA läger... Precis som du, tänkte jag med, förr... "Jag har minnsan lyckats förhandla mig till bra löner, jag känner mig respekterade av män i min närhet " osv osv... Men när man väl har fått upp ögonen för den generella kvinnosynen så blir strukturerna väldigt tydliga, tyvärr... Mitt liv var betydligt lättsammare innan...
Men det är inte så enkelt som det låter, att se dessa strukturer eftersom de är så sjukt normaliserade![]()
Å ena sidan kanske livet var lättsammare innan man såg det man nu ser. Å andra sidan blir ju en massa saker mer begripliga när man slipper slå knut på sig själv för att förstå dem. Att tolka sådant som handlar om en misogyn struktur, SOM just en misogyn struktur, underlättar väl ändå?Det finns fanatiker i ALLA läger... Precis som du, tänkte jag med, förr... "Jag har minnsan lyckats förhandla mig till bra löner, jag känner mig respekterade av män i min närhet " osv osv... Men när man väl har fått upp ögonen för den generella kvinnosynen så blir strukturerna väldigt tydliga, tyvärr... Mitt liv var betydligt lättsammare innan...
Men det är inte så enkelt som det låter, att se dessa strukturer eftersom de är så sjukt normaliserade![]()
Jag tycker att det finns två sidor i det här
1) Anders Borgs (påstådda) beteende - oklart
2) Reaktionerna i media, bl a på hans FB-sida - fakta
Tycker personligen att nr 2 är viktig oavsett vad AB gjorde eller inte gjorde
Självklart, det var lite skämtsamt menat, kanske inte var så tydligtÅ ena sidan kanske livet var lättsammare innan man såg det man nu ser. Å andra sidan blir ju en massa saker mer begripliga när man slipper slå knut på sig själv för att förstå dem. Att tolka sådant som handlar om en misogyn struktur, SOM just en misogyn struktur, underlättar väl ändå?
Tillägg, jag är en HPS så jag blir väldigt matt när jag grottar ner mig i samhällets strukturer.Självklart, det var lite skämtsamt menat, kanske inte var så tydligtmen ibland kan jag inte låta bli att tänka att det vore ganska stillsamt att vara lobotomerad
(ironi)
Jag är ganska ältande av mig till min naturMen jag jobbar på det
![]()
Varför är det ställt utom tvivel att han fick en blackout?När jag först fick reda på vad som hänt var min första reaktion att stenhårt förkasta hans beteende. Att man beter sig på ett sådant sätt har inget som helst med alkoholen att göra, annat än att den suddar ut gränsen för impulskontroll hos något man redan har inne i sig.
Men sedan har jag börjat undra vad som egentligen hänt, får de inte fram någon målsägande och alla utsagor är anonyma eller från tredje hand börjar jag spekulera i om det som hänt verkligen hänt. Att han var otrevlig mot värden och fick en blackout står dock utom allt tvivel, och bara den anledningen borde vara nog för att rannsaka sitt drickande.
Om det som står i medierna stämmer är det riktigt jävla illa men jag avvaktar lite med att döma tills jag vet om det som sägs ha hänt verkligen har inträffat.
När jag först fick reda på vad som hänt var min första reaktion att stenhårt förkasta hans beteende. Att man beter sig på ett sådant sätt har inget som helst med alkoholen att göra, annat än att den suddar ut gränsen för impulskontroll hos något man redan har inne i sig.
Men sedan har jag börjat undra vad som egentligen hänt, får de inte fram någon målsägande och alla utsagor är anonyma eller från tredje hand börjar jag spekulera i om det som hänt verkligen hänt. Att han var otrevlig mot värden och fick en blackout står dock utom allt tvivel, och bara den anledningen borde vara nog för att rannsaka sitt drickande.
Om det som står i medierna stämmer är det riktigt jävla illa men jag avvaktar lite med att döma tills jag vet om det som sägs ha hänt verkligen har inträffat.
Tror ni vi någonsin får veta vad som hänt? Med den turbulens som har uppstått, finns det verkligen någon som vågar vittna? Annat än "nä jag såg inget"?Just minnesförlusten är väl det som är allra svårast att veta säkert. Det är ju också typiskt nåt som man kan skylla på eller liksom ursäkta sig med. Och ingen kan veta om man ljuger eller talar sanning.
Nej antagligen inte.Tror ni vi någonsin får veta vad som hänt?