Andas "högt"?

J

Jojjo811

Jag är expert på att oroa mig för saker så jag måste bara få klart för mig att det inte är nått farligt, eller att det är nått farligt:angel::p
Iaf, idag när min ponny andades så lät det precis som när man andas ut genom näsan typ :idea: :p Om nån fattar? Eller brukar det låta när de andas? :confused: Jag har iaf aldrig tänkt på det :p

Oroar jag mig i onödan? :angel:

Sv: Andas "högt"?

Rör sig magen när hon andas, sk bukandning? I så fall är det nog läge att kalla på veterinären för att få något luftrörsvidgande utskrivet...

//millus

Sv: Andas "högt"?

Om det har kommit nu och du inte har märkt det tidigare är detta troligvis inte vad h'n har men pipandning är ju ett slags kronisk (?) andningsproblem. Det låter som de hyperventilerar men är inte nån fara.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 889
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 580
Senast: Freazer
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 291
Senast: Marvin
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 454
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka