Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ 1-2 dagar om du vill ha svar på mail :P beror lite på posten! Kolla skräpposten också, har hamnat där för mig iblandLånar tråden lite... Hur lång tid brukar det ta att få svar ifrån agrilab? Har skickat in och vill ha svar nuu
Typ 1-2 dagar om du vill ha svar på mail :P beror lite på posten! Kolla skräpposten också, har hamnat där för mig ibland
Åh nej Vad tänker ni göra?Jag har fått analysen på grovfodret i stallet och det har en kvot på 2
Jag har fått analysen på grovfodret i stallet och det har en kvot på 2
Med potatisprotein går det att få till en hyfsad foderstat, ev blir det lusern med. Tur att energin ligger på 6mj, så det går att ge ganska mycket.Åh nej Vad tänker ni göra?
Två, läste på ett ställe att de Max kunde äta 30g per 100 kg häst och mål, Max två mål per dag.Hur många mål måste du dela upp 250 g potatisprotein på?
NÖJD!!!Hur ser era analyser ut i år runt om i landet?
Är ni nöjda?
Helt okej blev det för mig. Kvot på 5,4 (7,5 Mj och 41 srp) som passar den lite svårfödda bra. Den andra kommer få lite soja för att få upp proteinet lite. Som de flesta andra år med andra ord Mineralerna blev som väntat det också. ganska högt i Ca och lågt i P som alltid. Dock inte värre än att det gick att fixa till med Kraffts vita mineraler.Hur ser era analyser ut i år runt om i landet?
Är ni nöjda?
sådär. hyfsat. 7.8 MJ och 40 g protein. Det är mycket bättre än förra året i alla fall så behöver inte kompletteras så mycket. Lite potatisprotein ska köpas.Hur ser era analyser ut i år runt om i landet?
Är ni nöjda?