Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På den tiden jag hade dem så satte jag skotten med lite mellanrum, inte i tät klunga alltså. Men när de växte så såg de ut att vara en och samma blomma ändå och jag tror de mår bäst så med. Lite mer utrymme för alla rötterna på skotten.
Nej, nu är det inte riktigt läge Jag postade i höstas, då var det inte så kallt ännu. Lindade in dem i papper, fuktade, ner i påse, och sen ner i vadderat kuvert. Funkade bra, o de kom fram som de skulle.
Förstår att du tycker det är trist, har man sån tur att man får varan gratis så bör man ju minst betala för omkostnader som i detta fall porto och kuvert.
Blir dessutom kostnaden t.ex 28 kr. så kan man gott och väl betala in typ 30 kronor och avrunda lite tycker jag.
Jag vill gärna ha både blomskott och frön och betalar gärna lite för det såklart.
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.