AloeVera-produkter

Sv: AloeVera-produkter

Håller helt me om att AloeVeran kan hjälpa på vissa å förvärra på vissa.. så e de me ALLA produkter tror ja... :angel:

Jag försöker alltid lyssna på så många som möjligt och tänka på de när ja prövar nått nytt...

Sv: AloeVera-produkter

:D Det var just forever living products jag provade.
Jag tyckte det var kvalificerat skit.

Sen att heatlotionen är bra har väl inget med aloevera att göra. Den är ju full med kamfer.

Eftersom du inte var nöjd med produkterna från FLP, lämna du då tillbaka dem till återförsäljaren? Du har 90-dgrs garanti, men det vet du kanske??
:banana:

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 594
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är...
2
Svar
35
· Visningar
2 111
Senast: Keb71
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
321
Senast: MML
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
625
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka