Aloe vera till hund

Kalaspinglan

Trådstartare
Någon här som har erfarenhet av att ge aloe vera till hund? Är intresserad av samtliga erfarenheter, därför skriver jag inte mer i mitt inlägg än såhär - ännu.. :smirk:

Tjing!!

Sv: Aloe vera till hund

Jag använder en tandkräm baserad på aloe vera. Jag tycker den är superbra.
Någon annan erfarenhet av det har jag inte.

Aloe vera är superbra. Brukar ge "drickan" till min hund då han är dålig i magen, fungerar alltid. Eller när han fäller.
Har också använt salva på tassarna, spray på sår, o.s.v.

Hej

Använder aloe-gel (dricka) till både mig, min familj och mina djur och tycker verkligen att det fungerar. Vi alla har blivit märkbart piggare och verkar ha fått ett bättre immunförsvar :bow:

Du kan ju alltid pröva :smirk:
Men om du är osäker, köp en mindre flaska/förpackning först

Vart kan man köpa aloe-vera produkter? Måste man beställa över internet? :)

Använder det i skägget på min hund för att få bort svampen som blir där annars. Funkar rätt bra faktiskt.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 817
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 754
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 071
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama