Druckit för mycket brännvin gjort av fikonGo home Stekel! You are drunk!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Druckit för mycket brännvin gjort av fikonGo home Stekel! You are drunk!
Igen? Hade du en tidigare?Vill nu orimligt mycket ha en Levande Sten igen. Självklart ska den heta Gunnar. Allt ska heta Gunnar. Allt är Gunnar.
Eller fikongetter?
Japp! Tyvärr ca 1852(typ) vilket nog var just innan jag började vara på Buke så antagligen inte men klart man inte kan vara säker, hon är ju uppåt landet iblandIgen? Hade du en tidigare?
Som @athena_arabians sen kanske tog livet av
Reklam som dök upp efter att jag varit inne i denna tråd.
Är gojibär ett bär? Tranbär måste vara en frukt!?
Visa bifogad fil 114464
Jag kanner mig valdigt kluven nu. Jag har varldens godaste balsamic vinager ... sa lagrad att den ar tillrackligt trogflytande for att nastan vara en glace utan att man kokar bort nagot alls. SA himla god. Det ar fikon balsamic.
Kan man verkligen ha det pa mat?
Haha åh jag blev också nostalgisk när jag såg bilden! Hade också en sån en gång i tiden, totalt förträngt tills bilden dök upp här dock.Vill nu orimligt mycket ha en Levande Sten igen. Självklart ska den heta Gunnar. Allt ska heta Gunnar. Allt är Gunnar.
Eller fikongetter?
Åh, jag vet detta! Ca år 2008 fick jag med mig en broschyr som var i min ägo alldeles för länge (oklart om vi separerat) som bestämt hävdade att gojibär är BuddhaReklam som dök upp efter att jag varit inne i denna tråd.
Är gojibär ett bär? Tranbär måste vara en frukt!?
Visa bifogad fil 114464
Jag har ätit gojibär till frukost idag…Åh, jag vet detta! Ca år 2008 fick jag med mig en broschyr som var i min ägo alldeles för länge (oklart om vi separerat) som bestämt hävdade att gojibär är Buddha
Jag har ätit gojibär till frukost idag…
Nä, för du är alltid oskyldig. Den däringa ohängde särbon däremot
Well du har inte nödvändigtvis fel efter fikonens inträde i tråden.Varje gång jag ser detta läser jag först "En tråd om tomtar".
Nä, för du är alltid oskyldig. Den däringa ohängde särbon däremot