Alltså, men ursäkta mig?? En tråd om tomater

Den var jättefancy också. Inköpt på ett Universitet:cool: Så sannolikheten att den egentligen var en genimanipulerad alien är visserligen stor. Kanske ett frö korsat med en tomat korsat med en nöt korsat med en äkta svenskt blåbär?
 
Reklam som dök upp efter att jag varit inne i denna tråd.
:nailbiting:
Är gojibär ett bär? Tranbär måste vara en frukt!?

3A679289-BEC3-4EA9-9D52-6A377D5FDADE.jpeg
 
Jag kanner mig valdigt kluven nu. Jag har varldens godaste balsamic vinager ... sa lagrad att den ar tillrackligt trogflytande for att nastan vara en glace utan att man kokar bort nagot alls. SA himla god. Det ar fikon balsamic. :cautious:
Kan man verkligen ha det pa mat?:arghh:
 
Vill nu orimligt mycket ha en Levande Sten igen. Självklart ska den heta Gunnar. Allt ska heta Gunnar. Allt är Gunnar.
Eller fikongetter?
Haha åh jag blev också nostalgisk när jag såg bilden! Hade också en sån en gång i tiden, totalt förträngt tills bilden dök upp här dock. :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Allvetande Buke! Försökt googla på sånt som är giftigt för häst bland frukt och grönt, men får främst fram information om vilka växter...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: screen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: ryujaneiro
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 935
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp