Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men... är Gunnar en frukt (dvs hest), grönsak (dvs finns inte), en stenfrukt (vilket jag aldrig minns vafan det är)?
Det låter ändå logiskt då man bor i svampar. Buke är som en svamp. Lite trippig sådårEller en svamp som är ett släkte för sig?!
Det låter ändå logiskt då man bor i svampar. Buke är som en svamp. Lite trippig sådår
Men... är Gunnar en frukt (dvs hest), grönsak (dvs finns inte), en stenfrukt (vilket jag aldrig minns vafan det är)?
Stenfrukt, skenfrukt......
Sken-frukt => uppskrämd häst?
Gick tillbaka till Wikipedia och klickade på fruktförband
"Enligt det striktare systemet är fikon, mullbär och ananas fruktförband, och björnbär, hallon och jordgubbar sammansatta frukter."
Jag hade fel om hallonen!!! Ta ifrån mig internet, nån ...
Stenfrukt, skenfrukt......
Sken-frukt => uppskrämd häst?
Gick tillbaka till Wikipedia och klickade på fruktförband
"Enligt det striktare systemet är fikon, mullbär och ananas fruktförband, och björnbär, hallon och jordgubbar sammansatta frukter."
Jag hade fel om hallonen!!! Ta ifrån mig internet, nån ...
Steklar..... blandar vi in insäkter i det hela nu?!?Fikon är fikusar vars fruktförband befruktats av inneboende steklar.
Det är utanför mitt områdeFrågan är ju nu om fruktförbanden är beväpnade med potatiskanoner eller Archer?
Sayy whaaat!!!!Fikon är fikusar vars fruktförband befruktats av inneboende steklar.
Steklar..... blandar vi in insäkter i det hela nu?!?
Nä, men det finns svampar och alger som sammarbetar så att de kan bo på stenar.Ok... jag är skittrött. Finns det stengrönsaker?!
Edit: Som en geologjävel säger jag "nej" men vad vet jag, biologiska grejor är ju märkliga
Varför tror du att biologer aldrig äter fikon?Sayy whaaat!!!!
Nä, men det finns svampar och alger som sammarbetar så att de kan bo på stenar.
Lavar, kallas de.
Och jag kan inte avgöra om du talar sanning eller inte.Fikon är fikusar vars fruktförband befruktats av inneboende steklar.
Googlade den meningen (så lågt har jag sjunkit, jävla tråd) men det fanns ingen träff. Google tipsade dock om....Buke! Ivanhoe läst jagOch jag kan inte avgöra om du talar sanning eller inte.
Mvh Förtroendet föralltid krossat.
Och jag kan inte avgöra om du talar sanning eller inte.
Mvh Förtroendet föralltid krossat.
Googlar oxå...Googlade den meningen (så lågt har jag sjunkit, jävla tråd) men det fanns ingen träff. Google tipsade dock om....Buke! Ivanhoe läst jag Visa bifogad fil 114436
Googlar oxå...
Visa bifogad fil 114439
Jodå såatte....
Har inte ätit fikon i mitt liv, och lär nog inte börja nu....