Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner att den här tråden börjar spåra ut lite.
För att återkomma, i alla fall lite delvis, till ämnet: ni visste väl att alla olika sorters kål egentligen är olika delar av en och samma planta
Visa bifogad fil 114484
Jag ska genast bege mig till affären och fråga efter Brassica oleracea, variant botrytis. Jag meddelar sen hur bra det gickJapp, den icke-biologiska geologen har rätt bra koll på växternas latinska namn... det är lättare att köpa de växter en vill ha om en har det Trivialnamn är värdelösa om en är ute efter något speciellt.
Äsch, det latinska namnet kommer en ju ingen vart med. Man måste ju veta sorten!Japp, den icke-biologiska geologen har rätt bra koll på växternas latinska namn... det är lättare att köpa de växter en vill ha om en har det Trivialnamn är värdelösa om en är ute efter något speciellt.
Äsch, det latinska namnet kommer en ju ingen vart med. Man måste ju veta sorten!
Jo men jag blir galen när jag ska köpa frön och det står det latinska namnet men inte sort. Ja, det är gurka jag ska ha men ge mig piccolino tack!Ja och nej. Vet du inte det latinska namnet kommer du ingenstans. Sedan finns det givetvis namnvarianter med olika egenskaper också.
Jag ska genast bege mig till affären och fråga efter Brassica oleracea, variant botrytis. Jag meddelar sen hur bra det gick
Jo men jag blir galen när jag ska köpa frön och det står det latinska namnet men inte sort. Ja, det är gurka jag ska ha men ge mig piccolino tack!
Japp, den icke-biologiska geologen har rätt bra koll på växternas latinska namn... det är lättare att köpa de växter en vill ha om en har det Trivialnamn är värdelösa om en är ute efter något speciellt.
nej, jag är inte färdig med steklarna! Alltså har ni läst detta " Steklar inkluderar djur såsom växtsteklar, getingar, bin och myror"Jag känner att den här tråden börjar spåra ut lite.
För att återkomma, i alla fall lite delvis, till ämnet: ni visste väl att alla olika sorters kål egentligen är olika delar av en och samma planta
Visa bifogad fil 114484
nej, jag är inte färdig med steklarna! Alltså har ni läst detta " Steklar inkluderar djur såsom växtsteklar, getingar, bin och myror"
VAAAAAAA!
Många har dem som bisyssla.Visst kan vi prata mer om steklar, de kan ju vara hur fina som helst
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. HahahahahahahahahahahahahahahahhaMånga har dem som bisyssla.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Hahahahahahahahahahahahahahahahha
Visst kan vi prata mer om steklar, de kan ju vara hur fina som helst
Visa bifogad fil 114499
Jag har en sjöhäst (sjöfrukt?) i ett hängsmycke.Hehe, den där får nog akta sig så @Zinfernia förvandlar den till ett smycke
Ja det visste jagFast inte alls nodvandigt att det ar "vidrigt". Jag har hittat manga sjohastar pa beachen som torkat nar tidvattnet gatt ut.
VIsste ni forresten at sjohastar och sjodrakar ar de enda djur dar hanen blir "pregnant"?
Perfekt runt halsen juHehe, den där får nog akta sig så inte @Zinfernia förvandlar den till ett smycke