Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mår du idag?Jag vill inte ha hjälp det går inte. Det enda jag kan tänka mig är att vara här, det lugnar sig lite i huvudet då. Så skönt när det finns nån här.
Och jag finns i norra Stockholm och lovar dig att jag också kan köra, utan att säga ett ord om du så önskar.Förtydligar lite: Du behöver inte prata med mig. Jag kommer inte att prata med dig heller mer än max 30 sekunder (om du inte själv tar initiativet till samtal.) Allt du behöver göra är att kliva in i bilen så jag kan köra dig till akuten så att du kan få hjälp.
Jag tackar för er omtanke men jag vill inte åka någonstans. Klara inte att höra röster. Dessutom är jag så arg emellanåt och ingen vill hjälpa nån som är arg och fräser. Man vill bara hjälpa nån som gråter och det gör jag bara några gånger om dagen och inte när det passar.
Jag hatar allt, mest mig själv och vill ingenting mera och orkar inte med den här ensamheten och tomheten samtidigt som jag inte tål människor.
En sån vill man inte vara snäll emot och jag förstår det.
Jag tackar för er omtanke men jag vill inte åka någonstans. Klara inte att höra röster. Dessutom är jag så arg emellanåt och ingen vill hjälpa nån som är arg och fräser. Man vill bara hjälpa nån som gråter och det gör jag bara några gånger om dagen och inte när det passar.
Jag hatar allt, mest mig själv och vill ingenting mera och orkar inte med den här ensamheten och tomheten samtidigt som jag inte tål människor.
En sån vill man inte vara snäll emot och jag förstår det.
Det är skönt att ni är här. Främmande människor som svarar så jag vet att jag finns. Känns som att jag försvinner jag är mer ledsen än arg och då blir jag lite lugnare. Luddet över mina tankar börjar kännas bekant nu och inte lika skrämmande men kvällarna är fullkomligt gräsliga och senaste dagarna börja kvällskänslan krypa över på dagarna också och då vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Prata med oss via skärmen, vi finns här!Ska försöka att inte låta alltför dramatisk men jag blev tvungen att fly.
Klarar inte att ha folk inpå mig och inte ens att bli tilltalad och min man gör precis tvärtom och det känns som att huvudet ska sprängas.
Hjärnan sviker mig fullständigt och jag som alltid varit den rådige full av idéer sitter nu på bar backe och vill faktiskt försvinna på riktigt för första gången i mitt liv.
Ska försöka att inte låta alltför dramatisk men jag blev tvungen att fly.
Klarar inte att ha folk inpå mig och inte ens att bli tilltalad och min man gör precis tvärtom och det känns som att huvudet ska sprängas.
Hjärnan sviker mig fullständigt och jag som alltid varit den rådige full av idéer sitter nu på bar backe och vill faktiskt försvinna på riktigt för första gången i mitt liv.
Och nu måste du ta emot hjälp. Ta dig till psykakuten, själv eller se till att någon skjutsar dit dig. Annars hoppas jag din man ringt på hjälp för din skull.Ska försöka att inte låta alltför dramatisk men jag blev tvungen att fly.