Allt det här med hovar...

J

Juvelflickan

...idag såg jag nämligen en 55 minuters lång film om just hovar.
Det var verkligen hur intressant som helst och det handlade om allt från hovens uppbyggnad till dess betydelse.
Filmen hade verkligen svar på allt som har diskuterats här på forumet.
Kanske lite onödigt att skapa en ny tråd bara för detta... Sorry :o
Tänkte bara säga det, om någon kanske undrar något eller så ;) haha!
ha re

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Sv: Allt det här med hovar...

JA just det. vad var det för film.

Sv: Allt det här med hovar...

Ja... Eh, ojojoj så pinsamt. :o Tror den heter "Hovar" eller så... Ska kolla upp det imorn!

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 856
Senast: Anonymisten
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 752
Senast: Enya
·
Övr. Barn Skäms nästan för att skriva här då jag ännu en gång gått på sambons lovord och blivit besviken och lurad igen. 🥺 Han har ett jobb som...
Svar
15
· Visningar
3 908
Senast: Angel
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 843
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka