Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, hos oss är det öppet endast på tisdagar 13-19Ja, det är skönt att bli av med sånt. Tippen jag åker till har så knepiga öppettider, tis & tors 13-18, mån, ons fre 9-13. Så det är svårt att få det att passa att åka dit, därför har det blivit ståendes
Inspirerande att läsa att ni säljer och rensar bort grejer!
Här hos mig har det på sistone tillkommit fler grejer än vad som rensats bort tyvärr ^^.
Fast jag har också insett att jag faktiskt inte har så mycket onödiga grejer kvar!! Kors i taket!
Min lillebror ska stå på loppis och sälja den 25/5 så jag har rensat hemma med det i åtanke, men det verkar faktiskt bara bli lite kläder och så tre assietter (vilket är bra då jag köpte en ny på loppis nyss - en it 3 ut är väl bra? ) och fem glas jag tröttnat på. Men det är typ det! Jag måste ju nästan lyckats med att bara ha saker jag använder?! Wohoo, det borde ju firas!
Nu har vagnen 250 visningar på Blocket och ingen hört av sig.
Sadeln har över 700 och ingen seriöst intresserad hört av sig.
Ska jag sänka priset ännu mer?
Nä, jag hade avvaktat. Lönehelg den här helgen ju...
Ja verkligen! Och tänk på alla pengar som den gången spenderades..Rensat i stallet. Två Ikea kassar med grejer som ska säljas och en sopsäck till tippen. Herregud vad grejer man samlar på sig!
Ja verkligen! Och tänk på alla pengar som den gången spenderades..
Fatta hur sparkontot sett ut idag om man inte köpt så jävla mycket skit
Nej jag tror inte det är bra för psyket att tänka för mycket på det. Istället får man tänka att hade man glädje av det då så var det ändå på ett vis pengar väl spenderade men visst susar tanken förbi i huvudet då och då när man rensar..Urk, vill inte tänka på det! Hade fasen varit miljonär känns det som