Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan inte sälja sadeln via någon förmedlare?Sänkte priset på min sadel. Nu nästan skänker jag bort den.. Men vad hjälper det om ingen nappar.
Ska nog sälja vagnen med. Tror jag. Äsch så svårt att bestämma sig!
Ska rensa bland hästsakerna i veckan och ser vad jag kan sätta ut på annons. Kanske kan jag få in någon krona.
Du kan inte sälja sadeln via någon förmedlare?
Känns verkligen skönt att göra detta. Jag vill ju flytta också och det känns liksom bra att börja "förstäda" inför flytt. När jag väl skaffar nytt boende vill jag inte att en enda pryl ska komma dit med enda syfte att liksom.. förvaras?
Vet ingen i närheten som tar emot westernsadlar.. Den har legat ute på annons i ett år snart
Sandris i Vårgårda har jag för mig även har westernsadlar. Värt att kolla
Gick igenom lilla förrådet igår. Längst ner under alla andra kartonger stod en stor låda som innehållit min dammsugare.. den var TOM. Osäker på varför den stod där och bokstavligt talat förvarade luft..
Jag insåg att innan jag började rena för några månader sedan så har jag nog aldrig riktigt kastat något utan det har liksom flyttat till förrådet. Merparten av lådorna är också sådant som är kvar sedan jag flyttade hemifrån, orört sedan dess.
Känns verkligen skönt att göra detta. Jag vill ju flytta också och det känns liksom bra att börja "förstäda" inför flytt. När jag väl skaffar nytt boende vill jag inte att en enda pryl ska komma dit med enda syfte att liksom.. förvaras?
Det värsta är att jag kom på direkt att ett par saker ändå kommer få just förvaras på det viset..Det här skriver jag under på! Vi rensade innan flytt och det var så skönt.
Nu har vi visserligen mer grejer att rensa ut men det värsta är borta.
Cykeln försvann rätt fort. Bra.Slängde ut en annons om att en gammal cykel bortskänkes.
Det har ringt en person som vill ha den så då får vi se om någon kommer och hämtar den som avtalat.
Men då slipper den stå ute i ladan och ta plats.
Blev inspirerad av den här tråden och krängde iväg 7 cocktailklänningar till en och samma köpare, mindre överfull klädkammare och 5 papp rätt in på kontot.
Det är också så skönt tycker jag, när man gör ett rensningsrejs till tippen.Inte sålt just nått på ett tag, bara 3 trikåtyger (men det var två bitar på 3 m var så det skapades ju plats åtminstone!). Fick dock iväg en massa sopsäckar med brännbart till tippen här om veckan, 5 st har legat på balkongen ett längre tag, en i källaren och en i syrummet. Tog med kassen med "deponi" också, en elgrill som glömdes ute förrförra vintern och lite metallgrejer och trasiga kablar.
Ja, det är skönt att bli av med sånt. Tippen jag åker till har så knepiga öppettider, tis & tors 13-18, mån, ons fre 9-13. Så det är svårt att få det att passa att åka dit, därför har det blivit ståendesDet är också så skönt tycker jag, när man gör ett rensningsrejs till tippen.
Jag har en hel massa saker som är ihopsamlade under vintern och ska iväg så fort släpvagnen är besiktigad.