Jag hade inte tyckt det varit värt chansningen.Nej det är så jag känner med.. Hen vill ha sadeln på öppet köp en hel vecka. Tänk om jag får tillbaka den trasig liksom..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte tyckt det varit värt chansningen.Nej det är så jag känner med.. Hen vill ha sadeln på öppet köp en hel vecka. Tänk om jag får tillbaka den trasig liksom..
Skulle det funka om du sätter en sorts deadline för dig själv om du har möjlighet? I stil med "inom två veckor måste jag ha använt detta minst en gång annars måste jag sälja". Jag tänker att om intresset fortfarande finns där och du vill fortsätta så borde det inte vara någon match. Så kanske ett litet ultimatum på dig själv för att kolla av om du fortfarande tycker det är roligt eller ej?Äsch nu blev det ingen sadelaffär. Hade hoppats hen skulle ta den ändå utan öppet köp en hel vecka. Men icke. Så de får hänga ett tag till.
Så var det selen och vagnen. Brottas fortfarande med mig själv om jag kommer använda det nåt mer...
Skulle det funka om du sätter en sorts deadline för dig själv om du har möjlighet? I stil med "inom två veckor måste jag ha använt detta minst en gång annars måste jag sälja". Jag tänker att om intresset fortfarande finns där och du vill fortsätta så borde det inte vara någon match. Så kanske ett litet ultimatum på dig själv för att kolla av om du fortfarande tycker det är roligt eller ej?
Om det är så så tycker jag nog att du ska sälja. Ibland kan det kännas lättare efteråt också då såna grejer man har kvar gärna kan ge ett gnagande samvete.Ja, jag har satt en sån "gräns" att om jag inte använt vagnen under våren (väldigt diffust) så säljer jag. Jag har helt tappat intresset tyvärr.. Jag älskar min ponny men nu känns det mest som att jag väntar på att han ska gå bort ()
Jag vet inte hur underprisad sadeln redan är men skulle du kunna tänka dig att dra av 10% på priset som ett sista erbjudande om du ändå vill bli av med det? Jag hade verkligen inte skickat iväg den på öppet köp, känns som att det är upplagt för problem bara.Den som var intresserad av sadeln ger sig inte. Nu tycker hen att om jag skickar med Blocketpaket är det lugna puckar. Jag vet inte jag.. Samtidigt vill jag ju bli av med sadeln. Suck beslutsångest.
Har i varje fall bestämt att behålla vagnen ett tag till. Har jag inte använt den innan juli säljer jag.
Jag vet inte hur underprisad sadeln redan är men skulle du kunna tänka dig att dra av 10% på priset som ett sista erbjudande om du ändå vill bli av med det? Jag hade verkligen inte skickat iväg den på öppet köp, känns som att det är upplagt för problem bara.
Borde själv försöka ta tag i det där.Någon mer som tröttnat på sina saker ? Fått något sålt, skänkt iväg, lämnat iväg, kastat?
Jag ocksåBorde själv försöka ta tag i det där.
Har fortfarande kvar en massa hästprylar efter jag fick ta bort hästen, saker jag inte har någon direkt användning av.
Jag tröttnade totalt på att ha saker i lägenheten som inte går in förrådet och ville hitta saker därinne så drog i veckan igång en storrensning. Redan hunnit ge bort saker och ska imorgon äntligen förbi second hand för att lämna in ca 1,5-2 kartonger! Är så glad över det Det har verkligen irriterat mig länge och nu har jag hamnat i rensningmode, kan inte sluta... Haha.
Då har du kommit lite längre än mig, jag har inte ens kommit till stadiet där jag annonserat ut att jag har saker för försäljning.Jag också
Jag försöker sälja av men det går trögt... fortfarande mycket kvar.
Det har jag gjort i omgångar med, nån här nån där. Min samling har mer än halverats nuRensat ut kok/bakböcker ikväll. Vem försöker jag lura liksom... Använder i princip bara recept som jag hittar på nätet