MJLee
Trådstartare
Malkin, Hörnqvist, Hagelin - vad har ni emot Pens? De verkar ha ganska bra luft under sina vingar för närvarande.
2009!!! Plus att de har vunnit tillräckligt nu. Och nej, jag gillar verken Crosby eller Malkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Malkin, Hörnqvist, Hagelin - vad har ni emot Pens? De verkar ha ganska bra luft under sina vingar för närvarande.
2009!!! Plus att de har vunnit tillräckligt nu. Och nej, jag gillar verken Crosby eller Malkin.
Ska nog lyssna på eftersnacket, blir nog intressanta uttalanden misstänker jag.
Schweiz kämpade och slet i uppförsbacke och motvind fast Kanada ägde matchen till stora delar så vann Schweiz till slut och fint vinnarmål.
Fråga mig inte varför men jag har aldrig direkt gillat Kanada när det gäller hockey.
Därför att det är den enda gången som kanadensarna är otroligt dryga och otrevliga översittare. Arrogansen är fullständigt outhärdlig. Otroligt kul att Schweiz vann!!! Det förtjänar dom.
Italien-Tyskland var rolig om enbart för att enligt tyska fans var de tyska kommentatorerna i extas varje gång Draisatl hade pucken på klubban. Hoppas på lite mer go i det Svenska laget nästa match, bra med Henke som förstärkning. Nu får vi hoppas att försäkringsfrågan löser sig för Bäckis.
Äsch, kanadensare från East Conference är ödmjuka hockeylirare som helt enkelt ofta är de allra bästa i världen, med Habs som gott exempel - där hockeyn är i fokus och det är åtminstone snäppet mindre allmän "slagsmål är roligast"-stämning på läktarna. Jag tycker inte att dryg eller otrevlig är mer beskrivande på dem än på något annat lag.
Nu såg jag inte matchen igår så jag kan ha missat något väsentligt i debatten.
Äsch, kanadensare från East Conference är ödmjuka hockeylirare som helt enkelt ofta är de allra bästa i världen, med Habs som gott exempel - där hockeyn är i fokus och det är åtminstone snäppet mindre allmän "slagsmål är roligast"-stämning på läktarna. Jag tycker inte att dryg eller otrevlig är mer beskrivande på dem än på något annat lag.
Nu såg jag inte matchen igår så jag kan ha missat något väsentligt i debatten.
Klart jag gör, tänkte precis höra om du kom ihåg matchenMmmm, tosca med vispgrädde och Sverige-Danmark även om det antagligen blir en ganska ensidig affär är det nog bra att Henke och Bäckis får en mjukstart. @hallonsaft kollar du?