Allmän hockeytråd

Äsch, nu när Habs är ute ur leken finns ingen värdig vinnare kvar. Jag hoppas nog trots allt på Preds och Subban/Fiala av de soplag som är kvar..

Fiala är ute, bröt benet, såg riktigt otäckt ut men han verkar vara ok.

Helvete där kom kvitteringen. Herregud samma sak varje år. Sveriges NHL spelare kommer och sedan spelar laget som sopor. :arghh: Kan de inte ens slå Tyskland blir det här en kort turnering.

Jävlar, Lindholm haltar av, hoppas det inte är allvarligt. Och där kom kvitteringen igen! Herregud jag trodde Sverige hade bra backar. Alla åker runt som yra höns.

Mittbena och tuppkam, fasen jag missar allt som är värt och se, tredje perioden ska jag ha mobilen i flygplansläge och ingen katt som sitter mitt framför mig i synfältet.

Nikita ligger och tar igen sig i sin kattsäng, jag behövde tvätta hennes rumpa och hon skrek som jag torterade henne till döds. Nu är hon traumatiserad - men inte värre än att hon spann när hon fick en myckenhet Dreamies efteråt. Dessutom är hon sur som ättika. Annars vet jag vad du menar när man måste kika runt en katt mitt framför dataskärmen.

Tack och lov, 4-2 nu kanske Sverige kan slappna av lite och spela hockey. Nylander kommer att bli riktigt bra när han mognat lite. Hehehe även om han fortfarande ser ut som en boyband reject eller Joffrey Baratheon. :D

Sverige gjorde det de skulle, men siffrorna är missvisande. Tyskland gav upp i tredje perioden. Tyskland var det bättre laget i andra perioden. Tack och lov för att Landeskog lade band på sig och inte gjorde något idiotiskt som han brukar göra.

Någon som har ett bra schema för hockey-vm dvs tider när det visas.
Orkar inte googla.. :angel:
Så om någon utför den tjänsten åt mig blir jag glad.. .

Hoooly, jag visste att Finland inte hade ett jättebra lag men att få stryk av Frankrike med 5-1 :eek:

Swe-USA målrikt blir det. :)
I soffan med kattsällskap som för en stund inte är mitt framför bilden, ligger bredvid och ser ut att vara fullt fokuserad på pucken.
Ahh 3-3 nu.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka