Allmän hockeytråd

Alltså nu har det varit pp så många gånger så nu kan det ju ge något mer än träning.
@MJLee god morgon ;) hur kan du? Skäms!

Jag vet, jag vet! Kom hem från Stockholm för några timmar sedan och hade totalt glömt bort matchen var idag :o Jag hinner i alla fall se sista perioden. Sverige eller USA pp? Nikita har varit uppe och gosat men blev trött på elak matte som diskret försökte titta runt kattassar på axlarna och ivrigt slickande kattunga på näsan, så hon har gått och lagt sig :up:

Jag vet, jag vet! Kom hem från Stockholm för några timmar sedan och hade totalt glömt bort matchen var idag :o Jag hinner i alla fall se sista perioden. Sverige eller USA pp? Nikita har varit uppe och gosat men blev trött på elak matte som diskret försökte titta runt kattassar på axlarna och ivrigt slickande kattunga på näsan, så hon har gått och lagt sig :up:
Swe flera pp.
Torsdag 20:00 mot Lettland, dagens tips: påminnelse i mobilen med notis innan så man hinner fixa fika, WC och annat tjafs innan.
:o

Swe flera pp.
Torsdag 20:00 mot Lettland, dagens tips: påminnelse i mobilen med notis innan så man hinner fixa fika, WC och annat tjafs innan.
:o

Jag som tänkt baka smaskig äppetoscakaka, hade varit finemang, men var för lat och hungrig när jag kom hem. Kanske lite för sent att baka idag.

Dubbel fuck, Helt klart ditt fel för att påminna mig om matchen ;) Hmm, Sverige går vidare antar jag men måste åka till Paris för att spela kvart. Där tar det roliga slut som vanligt. Slår vad om att vi kommer möta Kanada :meh:

Nu har jag inte tittat på hela matchen, men hur kan Sveriges defensiv som är den solklart bästa i hela turneringen släppa in 4 mål?!?!

Äsch borde varit i säng för länge sedan, men det är bara 5 minuter kvar, kom igen Caps!!! :bump:

Fiala är ute, bröt benet, såg riktigt otäckt ut men han verkar vara ok.

Helvete där kom kvitteringen. Herregud samma sak varje år. Sveriges NHL spelare kommer och sedan spelar laget som sopor. :arghh: Kan de inte ens slå Tyskland blir det här en kort turnering.

Fiala med Stanley Cup-vinst på kryckor. Preds far fram som en tornado i slutspelet.

@et_flickan härligt med Caps inatt. :D Bara de nu kommer över sin vanliga Game 7 frossa. :nailbiting: Hoppas så att de ska slå ut pingvinerna. Hur roligt som helst med Bäckis och Burra, och att Bäckis börjat skjuta lite mer nu, kanske att sära på honom och Ovi inte var en helt galen idé. Kommer du och sambo att våga titta? Ska verkligen försöka hålla mig vaken till en början men får Pens in några skott då går jag och lägger mig! ;)

@et_flickan härligt med Caps inatt. :D Bara de nu kommer över sin vanliga Game 7 frossa. :nailbiting: Hoppas så att de ska slå ut pingvinerna. Hur roligt som helst med Bäckis och Burra, och att Bäckis börjat skjuta lite mer nu, kanske att sära på honom och Ovi inte var en helt galen idé. Kommer du och sambo att våga titta? Ska verkligen försöka hålla mig vaken till en början men får Pens in några skott då går jag och lägger mig! ;)

Kollade på resultatet med ett halvt öga i morse. Trodde verkligen det var kört så skrek rätt ut när jag såg att de vunnit och väckte självklart bebis :angel:

Det häftigaste med Bäckis är att han leverar oavsett vem han spelar med. Helt klart en av väldens mest underskattade spelare.

Sambon kollar, han jobbar natt och ser via mobilen. Jag sover och kollar resultat i morgon bitti. Jag vågar dock inte andas vad jag tror.

Kollade på resultatet med ett halvt öga i morse. Trodde verkligen det var kört så skrek rätt ut när jag såg att de vunnit och väckte självklart bebis :angel:

Det häftigaste med Bäckis är att han leverar oavsett vem han spelar med. Helt klart en av väldens mest underskattade spelare.

Sambon kollar, han jobbar natt och ser via mobilen. Jag sover och kollar resultat i morgon bitti. Jag vågar dock inte andas vad jag tror.

De spelar visst inte ens i natt :rofl:
Skyller på trötthet.

Sambon tittar nog ändå :D

Mötte en mycket deppad sambo i morse som skulle sluta se på hockey Helt och hållet. Jag tyckte faktiskt lite synd om stackarn :(

Nu tar pittsburgh Stanley cup igen. Bajs!

Mötte en mycket deppad sambo i morse som skulle sluta se på hockey Helt och hållet. Jag tyckte faktiskt lite synd om stackarn :(

Nu tar pittsburgh Stanley cup igen. Bajs!

FUCK. Hälsa sambon att jag känner likadant, men vill så fruktansvärt gärna se att Pens får stryk. Man vet aldrig, större mirakel har hänt än att Sens fortsätter sin askungesaga. Vi får intensivt hålla tummar och tår för det. Plus att Anaheim/Nashville kan bli svåra. Med Letang, Murray och en något skakig Crosby (undrar hur allvarligt det är med Hagelin) tror jag inte Pens är helt omöjliga. Särskilt Nashville har ju en otroligt backlinje och man ska aldrig underskatta Anaheims erfarenhet. :up:

Förbannade Caps de måste vila en förbannelse över dem. Får se om några kommer till VM. Den enda jag möjligtvis kan tänka mig är Burakosky.

Malkin, Hörnqvist, Hagelin - vad har ni emot Pens? De verkar ha ganska bra luft under sina vingar för närvarande.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka