Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

När Vinted stannar av, är det bättre att lägga upp allting igen?
Får inte sålt nånting. Trots att jag lagt ut allting billigt (typ paket med bebiskläder för 11 kr). Kanske för dåliga bilder? Eller bara oflyt.
 
När Vinted stannar av, är det bättre att lägga upp allting igen?
Får inte sålt nånting. Trots att jag lagt ut allting billigt (typ paket med bebiskläder för 11 kr). Kanske för dåliga bilder? Eller bara oflyt.
Lägg upp något nytt eller lägg ut på nytt.

Jag upplever att jag säljer bättre från hela garderoben om jag håller mig aktiv och lägger ut nytt lite titt som tätt.
 
När Vinted stannar av, är det bättre att lägga upp allting igen?
Får inte sålt nånting. Trots att jag lagt ut allting billigt (typ paket med bebiskläder för 11 kr). Kanske för dåliga bilder? Eller bara oflyt.

Lägg upp något nytt eller lägg ut på nytt.

Jag upplever att jag säljer bättre från hela garderoben om jag håller mig aktiv och lägger ut nytt lite titt som tätt.
Iallafall tidigare så fick man inte ta bort annonser för att lägga ut en ny. Jag vet inte hur det är nu, men jag hade tagit nya bilder och ändrat lite i texten för säkerhets skull
 
Jag har för tillfället inget mer att sälja. Vette tusan om jag orkar engagera mig tillräckligt för att göra nya annonser.. hmm får fundera lite.
 
Iallafall tidigare så fick man inte ta bort annonser för att lägga ut en ny. Jag vet inte hur det är nu, men jag hade tagit nya bilder och ändrat lite i texten för säkerhets skull
Jag har raderat annonser och lagt ut ny annons med nya bilder utan problem 😊

Tror det är att man inte får lägga ut exakt lika annons, med samma bilder och samma text.
 
Jag har för tillfället inget mer att sälja. Vette tusan om jag orkar engagera mig tillräckligt för att göra nya annonser.. hmm får fundera lite.

Jag har raderat annonser och lagt ut ny annons med nya bilder utan problem 😊

Tror det är att man inte får lägga ut exakt lika annons, med samma bilder och samma text.
Jag kollade och man får inte göra så, men om man har nya bilder och lite annan beskrivning så tror jag inte att de kan göra så mycket åt det för hur ska de kunna bevisa att det är samma?
IMG_3609.jpeg
 
Vi behöver rensa och organisera en del för att kunna göra om ett rum till barnrum, så jag har smygstartat lite genom att lägga ut lite barnskor till försäljning.

Sen tror jag att jag till slut ska göra mig av med mina hästgrejer… känns inte som att det kommer vara aktuellt än på många år (om alls) och jag har redan sparat en del grejer i 15+ år… dock bra skick på allt så nån annan kan alldeles säkert ha nytta av det.
 
Trots att jag dubbel, trippel och ja... skrev på paketen skickade jag tydligen fel vara via Vinted till fel person när jag skickade två paket. Har för mig någon var med om samma sak? Hur sjutton löser jag det? Skickas tillbaka och jag står sedan för individuell frakt till båda? Helt kortslutning nu i huvudet.
 
Säljandet rullar på. Lade ut två giggselar och två lokselar på blocket. Tre av selarna var sålda på 2 timmar vilket väl betyder att jag var lite för billig. Men bättre att bli av med det än att det hänger här nu när jag inga hästar har längre.

Men jag har även råkat ut för en krångelmänniska... Försökte pruta på ett redan mycket bra pris på ena vagnen vilket jag inte godtog. Ville sedan att vi skulle mötas halvvägs dvs ca 12 mil enkel resa för mig. När det inte gick ville han pruta igen för bensinen skulle kosta 1500:- Då valde jag att avsluta konversationen. En sån strulpelle får inte köpa min fina vagn! Jag står inte och faller med de pengarna utan det får ta den tid det tar.
 
Rensade min låda med bälten för att kunna organisera i lådorna bredvid. För en person som aldrig använder bälten så hade jag väldigt många :D Nu är det en mer rimlig nivå så kunde lägga dom i en låda med dvd:er som jag aldrig ser;) Men dvd:erna är rensade redan då jag köpte förvaringsväskor och gick hårt mot vilka fodral som fick vara kvar. Sparade vissa omslag. Tänker mig lämna bältena på second hand imorgon eller nästa v :banana:
 
Woho. 2 kassar till Återvinningen (ok sopsäckar) En papperspåse med jackor/kläder till second hand (orkar inte sälja)

Fått sålt kap/gersåg, Blivit av med den gigantiska ljusstaken som bara tog plats samt flyttat ut en garderob till vedbon för förvaring där istället. Vilket fungerade kanonbra.

Mindre bra att jag köpt en gigantisk stor PAX garderob men vad den sväljer mycket!
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
26 363
Senast: ptr
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
2 088
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 266
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 765
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp