Alligator Fontaine - kvar i år?

athena

Trådstartare
Någon som har koll på huruvida han blir kvar i Sverige? Har för mig att jag läst att han ska vara det, men hittar inget nu.

Jag har sprungit över ett sto som han skulle sitta hur bra som helst på... fast jag redan fyllt min kvot för i år... puh.

Sv: Alligator Fontaine - kvar i år?

Ja, det har du rätt i, man ska kanske förlita sig på det... Gäller att man får alla stona där då så man får lite mängdrabatt :D.

får man fråga om den är född?

är så sjukt sugen på den hingsten!

Vi väntar också på en liten Alligator nu i maj!

Jo då, jag såg honom livs levande på Flyinge igår (lördag). Mycket vackert huvud måste jag säga.

På deras hingstvisning fanns han med, har dock för mig att de sa att Alligator skulle stå på en annan station.

Jag vet att han är i avel. Han har dock dålig sperma på skick, så han är inte aktuell för mig.

Vi har en liten alligator i stallet, jättesöt hingstbebis..

Allt har gått kanon, hon tog sig på första försöket. Nu är hon rund och go´och väldigt harmonisk. Lite som tjuren Ferdinands mamma. Väntad nedkomst mitten på maj, återkommer med bild om jag lyckas få in någon.

Här har vi en mini-Alligator! Växer så det knakar, bara någon vecka gammal, kanske 14 dgr.

33857_1241724157.jpg

Ja jag vill också se bild :D

Vår är väl förhoppningsvis på väg under dagen möjligen natten :bump:

vilken äta-upp-rumpa :love:

Har du inte så man kan få se lite mer huvud :)

Nu såg jag med :D

Delvis *kl*

vad fin den är!! vad är det för stam på mamman??

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Nikan
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: snöflingor
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 516
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 755
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka