Allen Hanover

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare EmmaLindqvist
  • Startdatum Startdatum
E

EmmaLindqvist

Hej!
Min häst heter Furillo och är född 87. Hans far hette Allen Hanover undrar om någon har någon information om Allen eller kanske han mor Windy Frost. Finnes bilder vore de hur kul som helst:laugh:

Sv: Allen Hanover

När jag gick i skolan så praktiserade jag på ett stuteri i Sollebrunn.
De hade Allen Hanover ståendes där.

Det enda jag kan komma på om honom var att de på stuteriet sa att man inte skulle gå nära honom... Varför har jag glömt....

Jag har haft en Allen Hanover avkomma. Min första häst, och jag hade henne i 10 år.
Kanonpsyke, väldigt vacker att se på och jag kommer aldrig hitta en sån häst igen.
Född 89 var hon och fick somna in för snart 2 år sen :(

Vet dock inte mycket om just Allen Hanover..

Hej!
Min häst heter Furillo och är född 87. Hans far hette Allen Hanover undrar om någon har någon information om Allen eller kanske han mor Windy Frost. Finnes bilder vore de hur kul som helst:laugh:

Jag jobbade ett tag med Allen Hanover & hade en avkomma e: AH.
Allen Hanover själv var mycket speciell & såg sur ut för det mesta. Jag ska se om jag hittar några foton på honom...

Har haft hand om en avkomma till allen hanover, Kramer lyx, då ( vet inte annars) var han en lugn och harmonisk häst som man kunde rida ut tillsammans med brunstiga ston utan att han apade sig. Han var en stolt och snygg hingst, dock en total flopp i aveln.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 943
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 869
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 119
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hästvård Hej! Står lite kluven nu. Jag har en häst som står med en hagkompis som väldigt gärna biter i hans känselspröt/ansikte. Min kommer...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka