Alldeles för godtrogen *suck*

Sv: Alldeles för godtrogen *suck*

:) Jippiiiiiie Grisan är hemma igen. Skönt att det äventyret är över nu.

Ska du leta ny köpare nu eller har du möjlighet att ha henne kvar? Lycka till oavsett!!!!!!!!!!!!!!!

Vad bra att det löste sig iaf!

Grisan är en jättemysig häst :love: hoppas du hittar en bra spekulant till henne!

Hur gärna jag än vill ha kvar henne, så har jag inte råd. Imorgon kommer A som stod hos oss förut med ett gäng hästar o ponnysar o hämtar henne o tar upp henne till Norrtälje. Sen får vi se om dom ska behålla henne själva eller om dom säljer henne och får halva summan. Vi får se hur det går :)

Japp hos E&E... Men bara tillfälligt då :)

Det låter ju bra med att A tar in henne för försäljning eller vad det nu blir. Då vet du ju att hon blir omhändertagen nu. :cry: Trist att du inte kan behålla henne, ni passar så himla bra ihop.

Lycka till nu med henne!!!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 854
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 222
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka