alla westernryttare där ute!

W

windsong

Läser man alla inlägg tror man ju att det är ett gäng med proffs där ute. Men har ingen hört talas om en sadel från Courts?
Jag vill ju inte köpa en skit sadel så snälla hjälp mig lite nu då!
Vilka märken kan ni rekomendera?

Sv: alla westernryttare där ute!

Courts är ett helt okej märke :)

Sök lite på sadlar/märken så får du upp massor av sadeltrådar där folk tipsar om bra/sämre märken!

Hej

Jag har en sådan sadel och dom är helt underbara att rida i..
Finns inte så många sådanna här i sverige har jag fått höra!
Vet inte om det stämmer men min sadel är ju i alla fall helt underbar
och har flera år på nacken men är kanon fortfarande så bra märke är det ju..:bow:

Läser man alla inlägg tror man ju att det är ett gäng med proffs där ute. Men har ingen hört talas om en sadel från Courts?
Jag vill ju inte köpa en skit sadel så snälla hjälp mig lite nu då!
Vilka märken kan ni rekomendera?

Proffs o proffs. Om jag har en saab o e nöjd med den, behöver jag ju inte növändigtvis veta att det finns en bil som heter Lamborgini. :angel: Hoppas att du hittar info om sadeln.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 611
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 595
Senast: Ceta
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 344
Senast: lirco11
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur