Sv: Alla vi med Marsvin
Är det ngn mer än jag som "går i väntans tider"?
Vore kul att se lite bilder på lite smågrisar
Är det ngn mer än jag som "går i väntans tider"?
Vore kul att se lite bilder på lite smågrisar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul!
Själv har jag en som ska ha denna veckan, ev. nästa.
Släthåriga satin grisar. Fiona och Rupert
Tror Fiona bara får två.
Ialla fall hoppas jag på det.
Ska luska ut hur man får in bilder...
Och så knappar jag mig själv för att som moderator påminna om att det inte är ok att länka till sina egna hemsidor!
//lizan, moderator
För att self black normalt sett inte bär på himmi genen. Gjorde den parningen en gång, med hopp om att få himmisar, utkomsten blev "self chocolate" vilket senare visade sig vara nonself zobel.Varför skulle hon få zobel?
Tvivlar på att det skulle vara det x) Den enda i släkten som är Grey är morfarsmor. I och för sig är det mycket "färglöst" (inte hittat färgen på släktingarna) på pappans sida (men det är 4 led bort). Men argente är de i alla fall.Vilken färg har den rubinögda? Ser ju nästan chokladig ut. Första tanken var carob men det ser nästan ut som argente i ansiktet
För att self black normalt sett inte bär på himmi genen. Gjorde den parningen en gång, med hopp om att få himmisar, utkomsten blev "self chocolate" vilket senare visade sig vara nonself zobel.
Tvivlar på att det skulle vara det x) Den enda i släkten som är Grey är morfarsmor. I och för sig är det mycket "färglöst" (inte hittat färgen på släktingarna) på pappans sida (men det är 4 led bort). Men argente är de i alla fall.