Pommac i magumflaska?
Det kör alltid vi med i och med att jag pga de medicinerna jag tar inte får dricka någon alkohol alls. Till och med 0,5 volymprocent mår jag dåligt av så det går bort och då är Pommac perfekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pommac i magumflaska?
Åh den är så god! Och TS, den smakar inte vin utan fräscht fläderblom. Och 0,5% räknas som alkoholfritt, sen vet jag inte hur petig du själv är.
Håller också helt med ang Fentimans ginger, supergod dricka som verkligen är torr och bränner i halsen av ingefäran.
Sen om man vill ha en god must så finns det på mataffären både Ica selection (två olika, jag har bara testat en av dem) samt Kullamust med äpple & päron. Kullamust har andra varianter också men äpple & päron är SÅ god! Icas must var också riktigt god. Kiviks är även de favoriter, dock vet jag inte om Årets skörd i glasflaska går att köpa i butik? Köpte dem i deras egen butik i Kivik och då var det glasflaskor med olika äppelsorter så man kunde välja själv. Deras Rödluvan (gjorde på äpplet Discovery) är MUMS. Iskall äppelmust är riktigt fint till maten tycker jag.
Herrljunga har ett par riktigt goda sorter i glasflaska. Hittade i äppelboden i Herrljunga men det borde finnas i mataffären?
Har köpt en alkoholfri fransk cider på systemet några gånger nu under hösten. otroligt fin smak på och känns lyxig. Tror en flaska kostar runt 60:- (stl som en vinflaska samt med champangekork)