Jag pratar iaf inte skit om andra högt som en jävla idiot.Känns som du projicerar dina egna problem på andra..
Folk kan dricka för mycket, rent av bli apraka ibland utan att för den delen vara alkoholister/ha alkoholproblem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag pratar iaf inte skit om andra högt som en jävla idiot.Känns som du projicerar dina egna problem på andra..
Folk kan dricka för mycket, rent av bli apraka ibland utan att för den delen vara alkoholister/ha alkoholproblem.
Sättet han sa saker på var verkligen inte ok. Skyllde på alkoholen. Tycker det var jättejobbigt att lyssna på. Vi åt fort där.
Så jag ska alltså börja prata skit om mina nära och kära och säga ja men jag drack ju så mycket hon får skylla sig själv.Gå gärna tillbaka i tråden och läs. Du har haft oändligt många ursäkter för ditt drickande.
Så jag ska alltså börja prata skit om mina nära och kära och säga ja men jag drack ju så mycket hon får skylla sig själv.
Nej det kommer aldrig hända. Jag må ha gjort dåliga saker men skulle aldrig skylla ifrån min så som han gjorde. Snarare tvärtom. Ja det var provocerande. Mycket. Vill inte behöva lyssna på sådant. Tack men nej tack.
Det hoppas jag att det inte är. Jag tror de flesta av oss förstår att det är mycket som skaver just nu och att en del reaktioner blir i affekt.Ok detta blir mitt sista inlägg i tråden. Tack för mig och tack för många bra inputs i tråden tidigare
Men hörru du varför ägnar du din energi åt någon random snubbe på stan? Din energi är otroligt värdefull just nu när du jobbar så hårt på att tillfriskna. Hushåll lite bättre med din energi och öva på att bara släppa det.Ok detta blir mitt sista inlägg i tråden. Tack för mig och tack för många bra inputs i tråden tidigare
Ok detta blir mitt sista inlägg i tråden. Tack för mig och tack för många bra inputs i tråden tidigare
Bra kämpat!Ok jag skriver ändå. Mådde så dåligt igår kväll. Det var så långt ifrån bra. Var helt fullständigt dränerad på känslor, ork och livslust.
Det är som att allt negativt som sker absorberas inom mig och får sådana orimliga proportioner.
Det blir som små lager på lager av känslor som vibrerar och tillslut får de bara inte plats mer. Hjärnan och allt kokar över.
Det hände många bra saker igår också. Men en hel del jobbigt. Allt vill jag inte heller skriva om just nu. Men även de i förhållandevis små företeelserna får enorma konsekvenser.
Helt slut av det.
Och när jag sedan skriver om en av händelserna här och får respons som att jag inte är bättre själv blev ytterligare en grej på det där lagret som redan vibrerar och är totalt överfullt.
Detta blir dag 18. Vill eller snarare behöver en väldigt lugn dag.
Vi hjälpes åt med morgonbestyren men jag gick in ganska fort. Var så himla slut. Inte var bättre heller med tidsomställningen.
Gick sen in och sov. Sa att snälla kom inte upp utan låt mig få vara själv.
Läst ett meddelande flera gånger. Vet inte om jag ska lägga in det här. Men vet inte hur jag ska tänka om det. Stämmer detta eller inte?
Jag känner mig konstant otillräcklig och vill så mycket mer. Ska jag lägga in det här? Ni är ju duktiga att se saker från andra perspektiv.
Ok jag skriver ändå. Mådde så dåligt igår kväll. Det var så långt ifrån bra. Var helt fullständigt dränerad på känslor, ork och livslust.
Det är som att allt negativt som sker absorberas inom mig och får sådana orimliga proportioner.
Det blir som små lager på lager av känslor som vibrerar och tillslut får de bara inte plats mer. Hjärnan och allt kokar över.
Det hände många bra saker igår också. Men en hel del jobbigt. Allt vill jag inte heller skriva om just nu. Men även de i förhållandevis små företeelserna får enorma konsekvenser.
Helt slut av det.
Och när jag sedan skriver om en av händelserna här och får respons som att jag inte är bättre själv blev ytterligare en grej på det där lagret som redan vibrerar och är totalt överfullt.
Vi hjälpes åt med morgonbestyren men jag gick in ganska fort. Var så himla slut. Inte var bättre heller med tidsomställningen.
Läst ett meddelande flera gånger. Vet inte om jag ska lägga in det här. Men vet inte hur jag ska tänka om det. Stämmer detta eller inte?
Jag känner mig konstant otillräcklig och vill så mycket mer. Ska jag lägga in det här? Ni är ju duktiga att se saker från andra perspektiv.
Om meddelandet: beror på hur utelämnande det är för andra personer tycker jag. Du kan säkert få bra input.
Mycket av ditt dåliga mående är ju alkoholabstinens - den psykiska inte minst - men jag tänker också att alkoholen under en lång tid fått fungera som filt över andra saker i livet? Som nu ligger blottade när du inte längre har alkoholen att gömma undan dem med. Kan det vara så? Att det nu finns annat du behöver ta itu med till slut. Det är ju en bra sak isåfall, eftersom man inte kan gömma undan känslor och problem i det oängliga.Ok jag skriver ändå. Mådde så dåligt igår kväll. Det var så långt ifrån bra. Var helt fullständigt dränerad på känslor, ork och livslust.
Helt slut av det.