Älgen Tor får inte tränas i ridning

Sv: Älgen Tor får inte tränas i ridning

Vad jag förstått ska man ansäka om tillstånd att få ridträna en älg som man har i hägn.

Jag bor ca en ml från detta stället...o jag tycker definitivt det är bra att de "lägger sig i"

Nog har vi avlat fram hästvarianter för att kunna använda på olika sätt. Laman är en tamform av guanacon. Arbetselefanter däremot är nästan alltid vildfångade.
PL

Skulle bara kolla hur lång tid det tog innan någon ifrågasatte påståendet.
Nja, inte riktigt sant, det heller.
Har läst det i en tidsskrift, inte i en av mina blaskor, alltså.
Men har glömt var och visste redan vid första tangenttryckningen att om någon frågade så skulle jag inte kunna stötta upp det med någon källa.
Men är det givet att hästens ryggmuskelatur är starkare än en kossas??

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ärendet med tränaren som anklagats för sparkar mot en ponnys hovar under ponny-SM i hoppning i Vetlanda i fjol får tas om från början...
Svar
0
· Visningar
556
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Sydöstran) En 27-årig kvinna erkänner att hon fabricerat ett falskt veterinärintyg inför försäljningen av en häst. Hon åtalas nu i...
Svar
0
· Visningar
851
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Sydöstran) Det var ridsportprofilen och fritidspolitikern Åsa Thelning, 46, som omkom i trafikolyckan i fredags kväll. Åsa Thelning...
Svar
0
· Visningar
1 117
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Sydöstran) Amanda Clang och Anna Wiberg gillar det nya underlaget i ridhuset och ser fram emot premiärtävlingen. Foto: Gunnel Persson...
Svar
0
· Visningar
749
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama