Oj, tittade på SMHI och var tydligen över 21s/m när jag tog ut hästarna och fixade i stallet efter raketerna tystnat, kändes inte som det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är alltid konstigt väder i Lindome jämfört med överallt annars i närområdetBlåser en del men inte så farligt = Inga saker som vält och Inga ljus som blinkar.
Har en del skog runt som stoppar upp.
Lindome/Mölndal.
Jo jag vet.Det är alltid konstigt väder i Lindome jämfört med överallt annars i närområdet
@pepp Östermalm?
Jag tänker att det var ett perfekt nyårsväder ur ett djurägarperspektiv. Det måste ha varit ganska ogivande att smälla raketer och smällare i snöstorm?
Håller helt klart med din hund.Det blåser hur mycket som helst här i södra Stockholm. Jag är på jobbet och fönster har blåst upp och blomkrukor ramlat ner. Min lilla hund tycker det här är betydligt mer obehagligt än fyrverkerierna igår
På samma tema så har MS Isabelle inte haft någon AIS-signal de senaste 7 timmarna från Östersjön.. Hoppas bara det är något tekniskt fel!Spanade in MarineTraffic och flera passagerarkryssningar är mitt ute på Ålands hav. Kan inte vara jättefestligt.