Alf Palema

Masse

Trådstartare
Någon som vet var man kan hitta en bild på honom?
När jag letar på nätet så finns det bara en bild som det inte klart framgår att det är en avkomma efter honom. Men det står inte helller att det Alf Palema själv på bilden.

Sv: Alf Palema

:bow::bow::bow:
Tack precis vad jag har letat efter. Vill se hur mycket mina avkommor har fått från honom. För två av dem är det helt klart väldigt mycket när det gäller exteriören.

Sv: Alf Palema

Åh han är så fin :love: Min häst Slizer är också efter honom. De hade skyhöga förhoppningar på honom som unghäst, dock sket sig det ganska snabbt, han funkade inte alls på travet:angel:
Så numera är han under utbildning som dressyrhäst ;)

Liknande trådar

Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
516
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag behöver en ny ryggsäck. Givetvis finns inte längre den modell jag varit så nöjd med :cautious: (Jag vet vad det står på bilden men...
2
Svar
26
· Visningar
1 633
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj