Humelibumlan
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men? Det är ju en check, inget bett?? Tror väl inte något ska vara i munnen?? Eller??Tigertofflan skrev:Får man lov att tävla på stångbett? Aldrig sett!
Humlan går ju med raymond o kedja... Är detta skarpare?martha skrev:nej, det verkar som "stången" skall ligga under käken..en slags hävstångseffekt fast från undersidan....på ex raymond har man ju en kindstropp eller kedja....
Nej, detta är i kombination med en käk..Tigertofflan skrev:Tyckte mig se ett bett där först, men det försvann när jag tittade andra gången. Så man får tävla utan bett, då? Har aldrig sett det heller
Nyfiken, nyfiken
Inte på hästar som vill vika ihop halsen då?trolljahn skrev:som raymondcheck men en lite hårdare variant, mycket effektiv på hästar som vill köra ner skallen o "tjura".....
Va kul att alla "braiga" saker är så billiga!martha skrev:detta tror jag är skarpare..om man tittar på det och tänker sig hur det funkar så verkar det som att stången under trycks uppåt om hästen bular ner sig....så du får upp den nedre delen av hvudet..på raymond får du ofta en knick i nacken på hästen
Jag vill att hon ska ge fasen i att vika ihop halsen o väsa..martha skrev:vad gör hon då...vad vill du uppnå??