Äldre leksak

Pudlan

Trådstartare
Vi har en äldre leksak som vridsupp med en fjäder. Somen gammal veckar klocka ungefär. Det är en grej som spelar en melodi. Ska den förvaras uppdragen så den kan spela direkt man lyfter den eller förvaras ouppdragen? Vilket ger bäst överlevnad på fjädern? Tror den är i från någon gång efter krigets slut.
Tänkte att nån på Buke har koll på sådant
 
Vi har en äldre leksak som vridsupp med en fjäder. Somen gammal veckar klocka ungefär. Det är en grej som spelar en melodi. Ska den förvaras uppdragen så den kan spela direkt man lyfter den eller förvaras ouppdragen? Vilket ger bäst överlevnad på fjädern? Tror den är i från någon gång efter krigets slut.
Tänkte att nån på Buke har koll på sådant
Ouppdragen, men i praktiken spelar det nog inte någon större roll :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 718
Senast: fejko
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 888
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 734
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 327
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp