Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sant så kan det mkt väl vara.Nu ska jag vara lite tråkig och undra om det går att säkerställa att hästen inte har ont i sina bakben av att gå i hagen eller gå på promenader?
Vad menar du med att hästen tycker det är "jobbigt" med backar? Har hästen svårt rent fysiskt att ta sig upp för backar, även små backar, så hade jag nog ifrågasatt litegrann om hästen verkligen ska ridas alls.Litar på hästens ägare som är hästveterinär och som säger att den håller för promenadridning.Kom till mig för att bli semi-pensionär efter ett aktivt liv.Hästen rör sig som sagt gärna men backar är jobbiga.Är glad, pigg och nyfiken annars.
Hur visst hästen att den har jobbigt med backar? Får den något ledtillskott?Litar på hästens ägare som är hästveterinär och som säger att den håller för promenadridning.Kom till mig för att bli semi-pensionär efter ett aktivt liv.Hästen rör sig som sagt gärna men backar är jobbiga.Är glad, pigg och nyfiken annars.
ta med hästen som handhäst så den får komma ut och röra sig utan belastning.Hej! Hur ofta skulle ni ( promenad)rida en äldre häst med slitna bakknän? Hästen älskar att gå på tur och lever verkligen upp då. Dock märker man att även små uppförsbackar är lite jobbiga.Så hur hitta "lagom "? Hen rör sig mkt och gärna i hagen, men mest i skritt.