em-pirre
Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
OT. I vilka grenar får man tävla med så gamla hundar? I vår gren är det 8 som är gränsen. Veteran 6-8.Som vanligt. Min gamla är 12,5 och har tävlat fram till november får se hur hon mår till våren kanske blir lite tävlande då med. Iom att jag är ute mycket på tävlingar och bor i stan där folk har dålig koll på vad som är kennelhosta har jag dem alltid vaccinerade. Jag tänker att de äldre hundarna lättare blir drabbade/får värre symptom så viktigt att fortsätta att vaccinera.