Åldersgräns för C-ponny

K

kladdkakor

Vet ju att åldergränsen för att få tävla C-ponny i hoppning är 18, men har dom ändrat det till 16 nu!? Hörde det ngnstans... :o
Tacksam för svar fort :)

Sv: Åldersgräns för C-ponny

Okej, vilken tur... Tack :bow: :) Men dom kommer inte ändra det, typ... Nästa år, eller ngt? :crazy:

kan man tävla c-ponny samma år som man fyller 18?

Det var tänkt att de skulle ändra till 16 år, eftersom de flesta andra europeiska länder har den regeln. Men de fick inte tillräckligt många argument och ÄNNU fler klagomål o.s.v. Så det är helt nerlagt nu som tur är.

du som verkar ha sån koll vet inte om de ska ta tillbaka prispengarna i ponnysporten? :angel:

Hur ska hon eller någon annan kunna veta det idag? Stämman ska ju ta upp det den 27:e.

Beslutet kommer tas på stämman, så du har nog läst fel. Det är en motion som har skickats in och då kommer det tas ställning till den.

Du har nog inte riktig koll på det här med prispengar.

De togs bort vid årsskiftet, stämman ska den 27 maj ta upp ett antal motioner om man ska återinföra prispengarna.

Väldigt märkligt, jag som läst det flera gånger. Jaja, virrig som jag är så får ni ursäkta mig.

Du har nog inte riktig koll på det här med prispengar.

De togs bort vid årsskiftet, stämman ska den 27 maj ta upp ett antal motioner om man ska återinföra prispengarna.

Men... Det är ju idag :p

Ngn som vet ngt än? Kanske lite tidigt men... :angel:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 552
Senast: Ceta
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 884
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 168
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka