Ålder för att tävla ponny?

Z

znejla

Jag har lite problem med dhär med åldern för att tävla ponny.
ja vet att förut har d vart 18 men ja har läst att dom antingen har lr att dom skulle lr funderade på att sänka den till 16.
Jag ska låna en d-ponny och börja tävla, men jag fyller 16 iår så jag e tvungen att fråga.
Vääldigt tacksam för lite hjälp :d

Sv: Ålder för att tävla ponny?

Jag har lite problem med dhär med åldern för att tävla ponny.
ja vet att förut har d vart 18 men ja har läst att dom antingen har lr att dom skulle lr funderade på att sänka den till 16.
Jag ska låna en d-ponny och börja tävla, men jag fyller 16 iår så jag e tvungen att fråga.
Vääldigt tacksam för lite hjälp :d

Du får tävla C- och D-ponny till och med det år du fyller 18 år.

Sv: Ålder för att tävla ponny?

det år tills du fyller 18 får du tävla c , eller d-ponny,.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 545
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 827
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 794
Senast: Nepenthe
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 266
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar