Butros

Trådstartare
När jag skulle skapa ett fotoalbum, bestämde jag mig nästan direkt för att göra om det. Jag raderade då mitt precis skapade album.

När jag skulle göra ett nytt, fick jag detta meddelande:

"Bukefalos - Fel

Du har nått gränsen för antalet album. Du kan endast skapa maximalt 1 album.
"

Är ett album max och hur länge ska det raderade albumet blockera ett nytt?

Troligen blockerar det nästan hur länge som helst, då du endast kan mjukradera ditt album. Jag har raderat det permanent nu, förhoppningsvis leder det till att du kan skapa ett nytt.
Tror att man alltid kan lägga in bilder på sin profil också om man inte har ett annat album. Jag är dock inte säker på all funktionalitet runt album och bilder.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: Queen
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 358
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
1 050
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar