Album på Facebook

Kiwifrukt

Trådstartare
Jag är värdelös på det här med Facebook-album, eftersom jag i princip aldrig lägger upp några bilder där, och än så länge bara har ett album. Kan man göra ett nytt album och flytta vissa bilder från det redan befintliga till det nya albumet? Jag tänkte göra ett album som enbart handlar om min ponny, men det hade varit roligt att samla även de tidigare bilderna från hennes uppväxt tillsammans med de nya. :)

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
541
Senast: MJLee
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 134
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 204
Senast: Twihard
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 898

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka