Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han var i svensk avel 1985, inlånad från Zangersheide tillsammans med Ralmé Z. Aladin Z var efter Sverigevistelsen i avel i Belgien.
Han var född 1982 och jag vet inte om han fortfarande lever. Han visades i Sverige på bruksprovet 1985 men eftersom han bara var 3 år gjorde han inget bruksprov utan bedömdes endast för hand. Jag var på det bruksprovet men minns tyvärr inget mer av honom än att han var fux Enligt mina anteckningar därifrån placerades han trea av treårshingstarna, efter Indigo som köptes till Flyinge och döptes om till Tristan 702 och Tamburin gick tvåa.
Jag vet inte hur många ston han betäckte, men sonen Bartok 775 har tävlat medelsvår hoppning. Han är den enda avkomma jag känner till.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.