morris

Trådstartare
Jag ska hålla ett föredrag i skolan på torsdag och jag måste få tag i regler till w-tävlingar (vad som är rätt o fel, plus och minuspoäng o sånt). Jag har tänkt prata om trail och barrelrace. Snälla, kan nån hjälpa mig genom att antingen skriva det här eller hänvisa till nån sida?! (Jag har kollat på WRAS men där stod det inte mycket).

Desperat

Den svenska regelboken finns inte på nätet såvitt jag vet. Du kan ju titta på AQHA.com och söka på rules and regulations så borde du hitta deras regelbok.

Lycka till!

Ja, nu e d gjort o det gick bra!
Ingen annan visste nåt alls om w-tävlingar så dt räckte med att förklara spin och stop o vilka hinder som ingick i tral o.sv. :o
Skönt!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 820
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 689
Senast: karl_h
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 458
Senast: ameo
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 544
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar