Akton Backpad

B

blohme

någon som har erfarenhet av den ?
är den bra ?

minns att jag hade en sån till ponnyn när jag var liten!

Sv: Akton Backpad

Jättebra! Jag skulle aldrig göra mig av med mina.. har dom alltid på hästarna (även då sadeln ligger bra).

Jag tycker att min är superbra! :love: Väl värd pengarna, och går inte att jämföra med t.ex. en "Alfagel-padd"... :d

Diana

har haft en vanlig gel-pad , men den sög ...

Det är superbra. Har haft mina i typ 7 år och fortfarande lika fina :)

värd sin vikt i guld.:bow:
har den även om sadeln ligger bra.. för stötdämpningen i hoppningen. :)

har ni den mellan shabraket o sadeln eller under schabraket? *Nyfiken* :P

IMG_3191.jpg

har inte haft min speciellt länge men är jättenöjd med den hittills iaf :) bara att det vita fodralet blir skitigt på en gång :mad::p

Jag älskar min! Har den alltid på när jag rider.

jag älskar min :love:
och den förbättrar min sadels passform iallfall heeelt underbara:D

Har en som jag är jättenöjd med =)
Tycker att den är såpass tunn att den inte påverkar sadelläget negativt eller att det inte heller blir för trångt, utan däremot ger den lagom stötdämpning och gör passformen lite mer perfekt =P
Om man fick önska skulle det vara kul om dom gjorde en med ryggkanal... Kanske bara 5 små lufthål lr något.

Liknande trådar

Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Fiorano
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 466
Senast: Grazing
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 312
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 992
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar