Aktivitetstips

Kirre

Trådstartare
Sitter här med två veckors oplanerad semester med mig själv framför mig och behöver göra något. Något som distraherar huvudet/fysisk aktivitet. I sverige eller utomlands. Budget runt 5-7000 eller billigare per aktivitet om flera mindre. Över budget kan funka beroende på vad det är. Någon dag, flera dgr. Kan åka imorgon.

Kom med alla era bästa tips! :D

Vad gillar du att göra? Finns ju hur mycket som helst ridresor, träningsresor, åka iväg och surfa eller sticka iväg nånstans och hyra cykel och cykelkärra och cykla en längre sträcka med tält eller förbokad övernattning. T.ex. på Öland eller Gotland eller längs med någon cykelled i Sverige. Eller för den delen vandra nånstans t.ex. i fjällen.

Sitter här med två veckors oplanerad semester med mig själv framför mig och behöver göra något. Något som distraherar huvudet/fysisk aktivitet. I sverige eller utomlands. Budget runt 5-7000 eller billigare per aktivitet om flera mindre. Över budget kan funka beroende på vad det är. Någon dag, flera dgr. Kan åka imorgon.

Släktforskning :) ! Du behöver inte åka någonstans, om du inte vill. Det distraherar VERKLIGEN huvudet, kan jag lova...;)

Vad gillar du att göra? Finns ju hur mycket som helst ridresor, träningsresor, åka iväg och surfa eller sticka iväg nånstans och hyra cykel och cykelkärra och cykla en längre sträcka med tält eller förbokad övernattning. T.ex. på Öland eller Gotland eller längs med någon cykelled i Sverige. Eller för den delen vandra nånstans t.ex. i fjällen.

Vad som! Det kan inte innebära för mycket planerande bara iom det ska hända typ nu. Så jag behöver nog tips mer specifikt typ researrangör ditten till datten. :)
Fjällvandra var tanken först men för mycket tid att tänka när man går och tight att planera för att göra nu.

Ridsports-EM i Göteborg drar ju ingång nu!
Jag vet inte hur det ser ut med biljetter till Ullevi, men det är en massa grejer som är gratis att se i Slottsskogen så där gäller det bara att vara tidigt på plats.

Liknande trådar

Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 950
Senast: Myrten
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 409
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 873
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar