Aktivera vad jag lyssnar på i Skype?

Capable Case

Trådstartare
Kan man aktivera så att de andra ser vad man lyssnar på för musik? Så som det går att göra i MSN Messenger?

Har letat bland inställningarna och hittar inget. Någon som vet ifall det går?

Sv: Aktivera vad jag lyssnar på i Skype?

Tror inte det går, i MSN går det väl bara till Microsoft Media Player? Och då är det nog bara för Microsofts program det funkar...

I Msn går det med iTunes också! *kors i taket*

Synd om det ska vara så att det inte går..

Hehe! Nä det trodde inte jag heller! Helt fantastiskt bra att det funkar då jag använder iTunes till allt mitt spelande! Men tänk om man också kunde få det att funka på Skype.. då vore lyckan total! ;)

Tror inte det går.

Kanske kanske om man väljer "Stereo Mix" instället för mikrofon i uppspelning i volymkontrollen.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
812
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London