Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För visst är de inte strechiga?
Ofta yllelindorna brukar ha akryl i sig också. Du kan säkert ha dem att rida med också, men de ger inte så mycket stöd som ett par elastiska lindor gör
Om jag minns rätt så är fdom inte det. Undrade just för att på vissa ställen står dte att det är perfekta stallbandage då dom värmen osv.. medan på andra ställen står det att de är bra ridlindor, men har fått uppfattningen att de just inte ger de stöd som elastiska gör som du säger..
fleecelindor ger ju inte heller ett sådant stöd, men ändå är de den mest sålda benlindan...
Känns som lindor mer har blivit en modeaccessoar än ett stödbandage
Acryl, hum.. tror att de e de jag tänker på.
De e typ en elastisk linda fast lite mer åt fleece hållet
Mellanting nee men sånt material som bocaj lindorna e i sånt menar jag, gnn som vet om de e acryl ?
De har jag iaf som ridlinda, eftersom att det är en bra elastisk linda (inte super elastisk, inte lika hårt spänd..) och ger bra stöd samt skydd.
Under har jag självklart paddar.
varför tycker du att amn ska ha paddar under då? Jag använder mina acryl både som rid och stallbandage, men använder helst fleece som stallbdg, då jag vill kunna linda tjockt och löst, och då tycker jag inte att acryllindorna räcker till på längden..
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...