Sv: Åke Svanstedts protest mot TV4
Jag har väl skrivit om lösningar. Däremot ger jag mig tex inte in på personangrepp på banveterinärer som har helt berättigade invändningar mot sin arbetsroll.
Bara det här att klaga på att andra dicipliner inte granskas lika noga( vilket är fel, det ger bara mindre uppmärksamhet pga att färre folk är inblandade) visar ju att du inte kan acceptera kritik mot din sport.
PL
Vilken annan diceplin har jag då klagat på tro?
Jag bemötte hans inlägg med informationen att all ridsport granskats o kritik att vi reagerat på "granskningen" med en fråga om vilket program som granskat ridpsorten på samma sätt o på samma felaktiga grunder?
Är den frågan ett klagomål??
Ja, men visa en dokumentär då, som granskar på samma vinklade sätt...
Från först ainlägget i denna debatten. som kom långt innan programmet visats i en numera låst tråd, jag la det första inlägget under TS o jag har samma åsikt nu, Tycker dte är bra att travet granskas, men dte ska vara en rättvis granskning, annars är det bara smutskastning!
Jösses, du tillskriver mig en hel del åsikter jag inte har.
Kan jag inte ta kritik??
Jag har ju skapat en hel tråd med kritik mot min egen sport med saker jag vill förändra..
Du lyser fortfarande med din frånvaro!!
Och återigen så vrider du till det, har ingen gång klagat på Banveterinärens klagomål, utan på de fakta det byggdes på vilket får honom att fråmstå som en oseriös tomte.
Men fortsatt och IGEN, jag har ingen större lust sitta och tjaffsa med dig om vad jag tycker o inte tycker om olika saker.. Jag ville nå något konstruktivt, du vill mest tjaffsa om huruvida jag försvarar travet eller inte...