Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, det var bra att veta. Ser framför mig hur jag släpar ett helt lager av blöjor...
Och visst är det bra med amning! Mycket smidigt att ha maten med sig hela tiden vilket måste underlätta när man åker på resa så här
Om du inte kan spanska, kan det kanske vara idé att ta med ett litet reselexikon, så kan du konversera om diarré, blöjor, hård mage, bebiskolik osv om kris skulle uppstå. I alla fall jag lärde mig inte dessa glosor i spanskan i skolan.
Man får ju inte ta med drycker på flyg.vi skall också ut o resa med vår lilla..
och något som är bra är ju att ha något med för den att dricka vid start/landning. Ammas den så är det ju bekvämt. Annars är ju en flaska med ersättning ok, men man måste visa säkerhetsvakterna att det är ofarligt, dvs skall smakas på. Det är kanske svårt att hålla varm till start och landning. Men det går ju att värma på planet.
I övrigt. Tänk på solskyddsfaktor, täckande kläder, mössa och blöjor.
*kl*
man ska ha ett europeiskt sjukförsäkringskort både till sig själv och barnet, beställs på nätet här
http://www.forsakringskassan.se/tjanster/eu-kort/?page=/privatpers/utomlands/planerad_vard/index.php