Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Torill skrev:lastar till höger för golvet är bättre där (en grop på andra sidan, skall byta golv snart) när jag åker med min kompis så får han stå till höger för hennes shire är ju lite tyngre än min travare... men det är inga långa sträckor vi kör så, shiren går ju knappt in med mellanvägg, i vanliga fall kör hon utan och hästen står på diagonalen. skulle jag köra utan mellanvägg skulle min pålle nog trilla omkull...
Russin8 skrev:En häst använder inte mellanväggen som stöd... Det är den för vek till.
jea78 skrev:jag vet en del hästar som hänger på mellanvägen......
Russin8 skrev:Som en dum ovana då! En mellanvägg kan inte stödja en häst mest vara i vägen när hästen vill ställa sig brett med benen för att stå stadigt...
Russin8 skrev:Som en dum ovana då! En mellanvägg kan inte stödja en häst mest vara i vägen när hästen vill ställa sig brett med benen för att stå stadigt...
Igentligen va det inte det tråden handlade om, det var jag som kom med en komentar bara...Labero skrev:Vad jag har fattat av den här tråden pratar vi om i fall hästen kan ta stöd av mellanväggen eller inte.. Om det skulle gå vilt till skulle inte ytterväggarna hålla heller då de på mitt släp är plyfaskiva där oxå...