Ahorn, någon som kan berätta för mig om han!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Ebine
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 989

Ebine

Trådstartare
Hej alla :)
Jag har ett litet sto (155cm) e.Feliciano-Zalmeco-Alme´ som jag tänkt betäcka antingen i år eller nästa. Har funderingar på Ahorn eller Balobuet, men har även varit inne på andra banor- någon som kan berätta för mig vad hingstarna lämnat eller vad dom lämnar (menar då allt, tempermanet mm.) Tacksam för så mkt info som möjligt, gärna tips på andra hingstar oxå. Vill lägga något stort på henne för att få "upp" storleken på häst. Tack på förhand. Mvh Ebine!

Sv: Ahorn, någon som kan berätta för mig om han!

Hittar inte någon info om honom här någon annan som har länk till en sida där jag kan hitta info om Ahorn?

Liknande trådar

Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: viltmilla
·
Avel Jag har börjat fundera på om jag ska betäcka mitt sto igen nästa år. Har ju fått hingstråd av ASVH, tänkt själv och frågat många andra...
Svar
7
· Visningar
1 697
Senast: kopparberg
·
Avel Sitter här och lurar på lite olika tankar om att avel. Jag säger inte att det jag tänker är rätt på något sätt utan mer egna funderingar... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
16 769
Senast: Estivuz
·
J
Avel Hej! Jag går i funderingar kring angloarab och skulle behöva lite hjälp, eller ja ganska mycket egentligen. För det första så skulle...
Svar
10
· Visningar
1 519
Senast: jjennnyy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31