Åhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

Sv: Åhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

wow! :bow:
jag beundrar verkligen alla duktiga riddare,. det är ju inte lätt direkt!
hoppas och drömmer om att få rida ett spel innan året är slut.
Det är en bit att åka till träningarna och vi har än så länge
ingen egen transport :cry: Känns som att jag ligger jättelångt efter
alla andra... Menmen det är bara kämpa!

Jag har gjort ett stridsgissel nu (Tror dock staven är för tunn men då får
jag göra ett nytt helt enkelt) Och idag ska jag och en kompis ut och leka lite! :D
Någon outfit har jag inte kommit igång med alls... jag kan inte sy :rofl:

//Elanor

wow! :bow:
jag beundrar verkligen alla duktiga riddare,. det är ju inte lätt direkt!
hoppas och drömmer om att få rida ett spel innan året är slut.
Det är en bit att åka till träningarna och vi har än så länge
ingen egen transport :cry: Känns som att jag ligger jättelångt efter
alla andra... Menmen det är bara kämpa!

Jag har gjort ett stridsgissel nu (Tror dock staven är för tunn men då får
jag göra ett nytt helt enkelt) Och idag ska jag och en kompis ut och leka lite! :D
Någon outfit har jag inte kommit igång med alls... jag kan inte sy :rofl:

//Elanor

det går ju jätte bra på träningarna du kommer säker att få rida ett spel innan sommaren är slut

Åh, tack så mycket :bow:
Jag ska bara lära hästen att stanna också, så kommer det säkert gå finemang! :rofl:
Hon blir lite väl ivrig och vill galoppera minst 500 meter till innan hon tänker stanna....

Åhh!! Förlåt mig att jag är överdriven men...
http://www.youtube.com/watch?v=TAV3cKQOL4c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=BSWD89JyYSA&feature=related
JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!:love::love:
Sitter och syr på pållens och min nya riddar outfit nu och blev så himla sugen! Inte på att ge mig ut på en träningsrunda med svärdet och hästen utan verkligen vara med på riktigt!:love:

Hur känns det? Känslan måste vara underbar...*drömmer*

det är som Scorpan skriver det går inte att beskriva . jag har ridit sen 2002 och vill inte sluta :love:

Helt ärligt... Så går det inte att förklara känslan. Jag red mitt första tornerspel 1991 och håller fortfarande på... Det kanske kan ge en hint om hur det känns ;)

måste vara underbart!!:love: jag drömmer om det varje natt känns det som:o
Har satt ihop en hel show samt mixat ihop passande musik till också själv, måste bara hitta en till här i området som vill vara med eftersom jag planerat för två ekipage i uppvisningen:angel:
Hoppas verkligen den drömmen blir sann någon dag!

o.t nu känner jag mig som en riktigt barnunge när jag skriver allt dehär men blir helt lyrisk när jag tänker på det: ) f.ö så red du ditt första tornerspel samma år jag föddes :o *känner mig liten*

jaha ja:)
33-17 *tänker så det knakar med påsklovstrött hjärna:angel:*

så du började när du bara var 16 alltså?? Men måste man inte vara 18 för att få rida tornerspel?
Jag vill ju själv börja med det helst på en gång men är ju fortfarande ett år ifrån myndighet..

på den tiden fanns det inte SRS ;) Det fanns 3 riddarsällskap i hela Sverige... Jag hade varit med på marken sedan jag var 14 och jobbat hårt som väpnare och blev sen uppgraderad till riddare.

på den tiden fanns det inte SRS ;) Det fanns 3 riddarsällskap i hela Sverige... Jag hade varit med på marken sedan jag var 14 och jobbat hårt som väpnare och blev sen uppgraderad till riddare.

jasså!:)

Men gud va kul, längtar tills vår första show:love:
om vi någonsin kommer edverka i någon vill säga..

Det kommer ni säkert! Om du kommer ner till storstan igen finns det ju sällskap inte allt för långt bort.

ohh blir så sugen :p har alltid varit fashinerad (hehe stavas) av tornerspel sedan man var liten, så fort pålle är inriden och varit det ett tag så ska vi nog oxå bli ett riddar par :D

*halft-om-halft-knapplån*

Väldans vad man längtar till sommaren av den här tråden! :D:bump:

Scorpan: Din häst! :love:

Liknande trådar

Relationer Väljer att ha ett anonymt nick för respekt för min sambo, karl och största kärlek. Det skulle vara allt för elakt att låta honom se att...
Svar
3
· Visningar
1 587
Senast: TinyWiny
·
Western Give Cred when Cred is due - det var Wild Rein :love: som med milt våld pluttade upp mina ögonlock för denna 17-åriga killen, finalist i...
2
Svar
23
· Visningar
2 847
Senast: Wild Rein
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=JMAl2kRU_nY&feature=related Haha, vet inte varför men jag älskar denna :love:
Svar
0
· Visningar
591
Senast: blueeyedboy
·
Western A few months ago a very dear friend of mine passed away from cancer. Many in the western crowd knew her as the indian girl with her...
Svar
2
· Visningar
1 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka