åh så dumt..

jos

Trådstartare
lyckades precis radera alla mina bokmärken, däribland ett antal sidor med photoshoptips och tutorials osv. jag behöver verkligen ha de där sidorna men jag minns inte alls vad de hette..
nån som vill vara snäll att dela med sig av lite bra länkar?
 
Sv: åh så dumt..

har inget tips på länkar, men sök på google kanske? jag vet inte..men det är det jag brukar göra när jag letar efter saker..
 
Sv: åh så dumt..

ja, jo. men det är så svårt att hitta riktigt bra grejer där. tänkte att någon kanske hade nån bra sida på lager.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 400
Senast: Amha
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 046
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
1 148
Senast: Linda_A
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp